Plug.In bij ons team!

​Heb jij een diepgaande kennis van boekhouding? Ben jij gepassioneerd door administratieve accuraatheid, nauwkeurigheid en efficiëntie? Heb je wat relativeringsvermogen? En kan je je vlot aanpassen aan diverse werkzaamheden? Dan ben jij degene die we zoeken! Plug.In Office verzorgt personeels-, loon- en boekhoudkundige administratie en officemanagement voor Limburgse zelfstandigen en KMO’s. Bedrijven die voor een halve dag tot 3 dagen per week geen eigen medewerker willen aanwerven. Voor hen is het soms net die taak teveel. Voor ons een passie!

Voor de groei van Plug.In Office zijn wij op zoek naar (m/v):

 

Boekhoudkundig Plug.In talent!

(Parttime 20 tot 24 uur per week of op freelancebasis)

 

Wat verwachten we van jou?

  • Dat je voldoende kennis hebt van boekhouding:
    • Zo zal je verantwoordelijk zijn voor de verwerking van de dagelijkse boekhouding in een digitaal pakket (oa. scannen en digitaal verwerken van aankoopfacturen, verwerken van digitale bankbestanden, voorbereiden van de maandelijkse btw aangiftes, assistentie bij opmaak van maandelijkse rapportering,…) en dit in nauw overleg met de directie en de externe accountant van de klant.
  • Je zal instaan voor het verbeteren en verder automatiseren van de boekhoudkundige en administratieve processen.
  • Assistentie bieden bij het opstarten van een nieuw boekhoudpakket schrikt jou niet af.
  • Tevens verzorg je het debiteurenbeheer.
  • Je hebt eveneens een passie voor administratieve taken:
    • Hierdoor ben jij goed georganiseerd en ga je efficiënt te werk. Je beheert de administratieve flow ter ondersteuning van het management. Je handelt proactief en denkt mee met de klant.
  • Ook verwachten we van jou dat je gedreven en flexibel bent, en je beschikt over vlotte communicatieve en digitale vaardigheden. Nauwkeurigheid en discretie draag je net als ons hoog in het vaandel. Ook kan jij zelfstandig werken, prioriteiten stellen en durf je initiatief nemen.
  • Tot slot kan jij je op eigen kracht verplaatsen binnen Limburg.

Wat bieden we jou?

Veelzijdige en boeiende opdrachten op momenten die jou passen! In een statuut dat jij verkiest, als zelfstandige of in loondienst?  Met een goede back-up voor elkaar, zodat we kunnen leren van mekaar. Momenteel hebben wij bij één van onze klanten een opdracht voor 2 tot 3 dagen per week. Sta jij al te popelen om bij ons “in te pluggen”?

Stuur ons dan snel je cv via dorien.manshoven@pluginoffice.be of solliciteer via onderstaande knop. Wij kijken er naar uit je te ontmoeten.

 

Ben jij gepassioneerd door administratieve accuraatheid, nauwkeurigheid en efficiëntie? Heb je wat relativeringsvermogen? En kan je je vlot aanpassen aan diverse klanten en werkzaamheden? Dan ben jij degene die we zoeken! Plug.In Office verzorgt personeels-, loon- en boekhoudkundige administratie en officemanagement voor Limburgse zelfstandigen en KMO’s. Bedrijven die voor een halve dag tot 2 dagen per week geen eigen administratieve medewerker willen aanwerven. Voor hen is het soms net die taak teveel. Voor ons een passie!

Solliciteer nu spontaan voor komende projecten in de toekomst:

 

Plug.In talent!

 

Wat maakt Plug.In Office uniek?

We werken enkel in Limburg… en graag van thuis uit! Aanwezigheid bij de klant is noodzakelijk, maar veel werk kan ook van op afstand gebeuren. Wij werken enkel voor klanten die daar voor open staan. Niet alleen omdat het ons flexibiliteit geeft en een goed evenwicht toelaat tussen werk en privé. Ook de klant heeft er baat bij als er zich plots een administratieve nood voordoet. Gewoon inpluggen en we staan klaar!

Wat verwachten we van jou?

Dat je een passie hebt voor administratieve taken, de Office-pakketten vlot beheerst, goed georganiseerd bent en efficiënt te werk gaat, proactief handelt en meedenkt met de klant. Ook verwachten we van jou dat je gedreven bent, hands-on en energiek. Je bent flexibel, sociaal in de omgang en je beschikt over vlotte communicatieve vaardigheden. Nauwkeurigheid en discretie draag je net als ons hoog in het vaandel. Ook kan jij prioriteiten stellen en durf je initiatief nemen. Op die manier krijg jij energie van het uit handen nemen van de klant  zijn of haar lastige administratieve taken. Zo kan hij of zij zich focussen op wat écht telt voor hem/haar: ondernemen! Tot slot kan jij je op eigen kracht verplaatsen binnen Limburg.

Wat bieden we jou?

Veelzijdige en boeiende administratieve werkzaamheden bij verschillende klanten. Klanten die jou kunnen boeien. Op momenten die jou passen! In een statuut dat jij verkiest, als zelfstandige of in dienst? Voor anderhalve dag per week of voor 4 of 5 dagen? Alles is mogelijk! Met een goede balans tussen klantencontact en thuiswerk. Met een goede back-up voor elkaar, zodat we kunnen leren van mekaar.

Sta je al te popelen om bij ons “in te pluggen”?

Stuur ons dan snel je cv via dorien.manshoven@pluginoffice.be of solliciteer via onderstaande knop. Wij kijken er naar uit je te ontmoeten.