Nele Seys

Nele Seys

Zaakvoerder

Nele Seys ronde haar opleiding maatschappelijk assistent ( optie: personeelswerk ) af in 2006.

Na een tijd de rol van assistant account manager opgenomen te hebben, kreeg ze de kans om de functie van medewerker personeelsdienst bij een gerenommeerd accountancy kantoor in Hasselt te bekleden. Vervolgens zette ze de stap als office manager,  naar het in Limburg grootste HR kantoor. Hier bouwde ze als eerste medewerkster de volledige office afdeling en alle administratieve structuren uit. Zo schreef ze oa. de procedures, ontwikkelde samen met een programmeur het CRM pakket en andere software, leidde meerdere projecten en stuurde nadien het administratieve team aan.

In 2013 kreeg ze de kans om bijkomende ervaring op te doen op de compensation en benefits afdeling bij een van de grootste automotive spelers in België.

De laatste jaren kon ze haar rol verder versterken als verantwoordelijke personeelszaken en office management en dit bij een kantoor in de reclamewereld en later bij een bouwbedrijf klasse 6.

In april 2018 startte Nele haar eigen bedrijf Plug.In Office waarin ze kleine en middelgrote KMO’s en zelfstandigen ondersteuning biedt in personeels- en loonadministratie, boekhoudkundige administratie en office management.

0497/503.400